Garantie en klachten

Procedure voor klachten

Ben je niet tevreden of heb je een klacht? Ga dan als volgt te werk voor een snelle en soepele afhandeling.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice
  2. We zullen binnen twee werkdagen contact met je opnemen naar aanleiding van je vraag.
  3. Je ontvangt indien nodig van ons per mail instructies hoe het product het beste geretourneerd kan worden.
  4. Na ontvangst nemen we passende actie zoals we hebben afgesproken. Hierover ontvang je een email bevestiging.
  5. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 dagen een inhoudelijke reactie.

Garantie van onze producten

Voor alle artikelen die je bij ons koopt geldt de wettelijke garantie. Wij staan garant voor de producten die we leveren. Je mag naar redelijkheid uitgaan van degelijke producten. Mocht het zo zijn dat het naar redelijkheid niet is wat je had verwacht of hebt kunnen verwachten dan staan wij in voor onze producten. Geef het bij ons aan wij zorgen voor een passende oplossing.

Ga als volgt te werk.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel met foto’s.
  2. Je ontvangt van ons per mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem
  3. Eventuele verzendkosten voor het opnieuw versturen van producten nemen we voor onze rekening

Defect bij ontvangst

Wanneer producten defect zijn bij ontvangst kunt u het beste zo snel mogelijk contact met ons opnemen. U heeft wel het recht om in ieder geval tot 2 maanden na ontdekking van het gebrek nog contact met ons op te nemen. Echter is het natuurlijk verstandiger om dat zo snel mogelijk te doen.

  1. Neem contact met ons op via onze klantenservice. Geef duidelijk aan wat het probleem is, eventueel met foto’s.
  2. Je ontvangt van ons per mail een voorstel en procedure voor het oplossen van het probleem
  3. Eventuele verzedkosten voor het opnieuw versturen van producten nemen we voor onze rekening

Geschillencommisie Thuiswinkel

Ben je van mening dat je klacht door ons niet naar behoren is opgelost? Dan kun je contact opnemen met de geschillencommissie van de Thuiswinkel organisatie. Dat kan via de website www.sgc.nl.

U kunt uw klacht ook voorleggen via het Europees ODR Platform op http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *